Sayfalar

15 Haziran 2013 Cumartesi

SEPHORA MİNİ TATTOO

Selamlarrrr,

Sephora markasının çıkarmış olduğu yeni bir üründen bahsetmek istiyorum. Mini tattoo



Bu küçük sevimli dövmeleri ister omuzunuz da ister bilekte rahatlıkla kullanabilirsiniz.  Uygulaması asla vaktinizi almayacaktır. Kapağı açıp uygulamak istediğiniz bölgeye hafifçe bastırmanız yeterli. 3 farklı seçenek var çapa, yıldız ve kurukafa. Ben yıldız şeklinde olanından hemen bir tane edindim.

                   

 En büyük dez avantajı su ile birlikte tıpkı bir mürekkep gibi akıyor olması. Deniz, havuz, yağmurlu hava gibi durumlar da kullanıma hiç uygun değil. Ben genelde ayak bileğimde kullanıyorum çünkü kol bileğim gün içinde eller fazla yıkanıyor ve su değme ihtimali yüksek bir bölge, omuz bölgesi gün içinde terleme gibi durumlarda akma durumu söz konusu. En mantıklısı ayak bileği oldukça da hoş duran bir bölge.
Bir tane edinmenizi tavsiye ederim kullanımıda taşıması da kolay ve fiyatı da oldukça uygun....

Sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu esirgeme:)