Sayfalar

17 Haziran 2013 Pazartesi

L'OREAL ELSEVE EXTRAORDİNARY OİL

Merhaba,

Size mucizevi bir üründen bahsetmek istiyorum:)

Yıllardır saçlarıma boya, fön, maşa ve buna benzer çeşitli işkence aletleri ile zarar veriyorum. Evet gerçekten de işkence yapıyorum. Her ay saçımı boyattırıyorum. Her sabah işe gideken veya hafta sonu ayırt etmeden fön yada maşa kullanıyorum e haliyle saçlarım mahvoluyor. Özellikle son zaman da uçları lastik gibi uzamaya başlamıştı.
Saçıma uygulamadığım ürün kullanmadığım marka belki kalmamıştır kalanlar da ulaşamadıklarımdır:)Ama ne yaptıysam bir türlü istediğim gibi olmadı saçlarım.Ta ki bu ürünle tanışana kadar gerçekten harika bir yumuşaklık veriyor ve inanılmaz parlatıyor saçları inanılır gibi değil. Saçtaki değişimi ilk kullanımda bile fark ediyorsunuz. Fiyatı da diğer ürünlere göre çok ama çok uygun (20 TL civarında Watsons mağazalarında bulabilirsiniz)

Gelelim mucizevi değişimlere;

- Çatallanma da azalma oldu
-Karışan dolaşan saçlar gitti
-Elektriklenme gitti diyebilirim doğal saçımı kullanabiliyorum
-Yağlandırma yapmıyor

Sıvı bir yapıya sahip. Kullanımda ise banyodan sonra nemli saça bir kaç fıs sıkıp uygulayın sonra istediğiniz işlemi yapabilirsiniz ve şekli verebilirsiniz.

İçeriği tamamen doğal çiçek özlerinden oluşuyor. Silikon veya benzeri maddeler yer almıyor. Kerastase o kadar para verip almak istemeyeler ve aynı işlemi görsin isteyenler için çok iyi bir seçenek ve iyi bir rakip.




Sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu esirgeme:)