Sayfalar

14 Haziran 2013 Cuma

Fit Görünmek:)

Merhabalar,,,,


ilk konumuz spor olsun:) Herşeyin başı sağlık ve fit olmak diyelim. Uzun zamandır spor yapıyorum ama yaklaşık 4 aydır bir hoca eşliğinde çalışmaya başladım. İlk başlarda zorladı yapamam o hareketini kolum kalkmıyo vs. gibi bi sürü bahanem oldu ama şimdi ise kendi kendime süüpperrr bir şekilde ilerliyorum.spora ilk başladığımda belim 74 cmdi:( baya kalın dimi. ama şimdi 66 cm indi kalçam 90 göğüs 90. bi belde sorun var:) o da zamanla olucam umaraım bundan 1 yıl evvel Dukan Dİyeti yaptım evet o meşhur diyetle tammm 14 kilo verdim ve şuan 52 kiloyum. (şaşılacak gibi ) Aklımı sağlıklı beslenme ve sporla bozdum ya.
Ama spor yapacaklara ufak tefek tavsiyelerde bulunmak isterim. İsterseniz başlayalım..

1. Madde : Sakın pes etmeyin
2. Madde : yapamıyorum diye bişey yok o, bu, şu yapıyorsa sende yaparsın
3. Madde : Karbonhidratı mutlaka ama mutlaka azaltın
4. Madde : Boll bolll sıvı tüketin (sadece su ;P)
5. Madde : Zayıf noktalarınızı kapatacak alternatifler yaratın
6. Madde : Haftada 3-4 gün en az bir saatlik egzersiz yapmayı alışkanlık haline getirin
7. Madde : Adım sayımından kalori yakımına kadar areketlerinizi bir kenara not edip gelişiminiz takip edecek araçlar seçin
8. Madde :Pozitif düşünce pozitif sonuçları da doğurur. Negatif düşüncelerden uzak durun ve rutininizde küçük kazanımlara da odaklanın


Söyliyeceklerim şimdilik bu kadar:) Desteğe her zaman hazırım.

Sevgiler....
Fit Kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu esirgeme:)