Sayfalar

15 Ağustos 2013 Perşembe

Nivea Duşta Vucut Kremi

Selam,

Nivea'nın yeni çıkarmış olduğu duşta vucut kremini geçenlerde Watsons'dan aldım. İndirimden yanlış hatırlamıyorsam 12,99 TL'ye aldım ve bi kaç gündürde kullanıyorum. Kuru ciltler için olanını aldım aslında cildim kuru değil ama yine de ben çok nemli olmasını seviyorum aslında genelde duştan sonra bebe yağı kullananlardanım ve çok da memnunum fakat bunu da denemek istedim. Memnun kaldım mı? Evet. kullanımı oldukça kolay duşunuzu alıyorsunuz ve sonunda tüm vucuda kremi uygulayıp durulanıyorsunuz. Sakın durulanmadan cıkmayın yapış yapış oluyorsunuz:) kış ayları için yeterli gelir mi bilmem ama ben yaz için memnun kaldım. Üstelik badem yağı içeriyor.
 
Sevgilerle
 

1 yorum:

  1. Benim de severek kullandığım ürünlerden birisi. Ben de kuru ciltler için olanını kullanmaktayım.

    YanıtlaSil

Yorumunu esirgeme:)